promocja
Liczba pozycji: 5
Skuteczna promocja przy niskim budżecie – ebook
Michael Böhm
Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...Data dostępności:
Data publikacji:
Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych – ebook
Andrzej Kozdęba
Czego dowiesz się z książki "Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych"? jak okiełznać stres, czy może być sprzymierzeńcem, jakie są jego zalety; jak perfekcyjnie przygotować się do prezentacji, żeby nie dać się zaskoczyć żadnym pytaniem; jak rozpoznać publiczność; jak zacząć wystąpienie; jak zbudować autorytet; jak poradzić sobie z hałasami; co psuje przekaz i jak radzić...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka prezentacji w nauce biznesie i polityce – ebook
Wiktor Niedzicki
Przed nami wykład, konferencja, a może wywiad telewizyjny. Już pocą się nam ręce. Już czujemy suchość w gardle. Co robić? Czy wystąpienie publiczne musi się łączyć z wielkim stresem? Jak poradzić sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć? Jak się zachować? Przeczytanie tej książki powinno pomóc wszystkim, którzy się boją. Może nie każdy zostanie świetnym mówcą, ale z pewnością może...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook
Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik Świadomego Inwestora czyli jak analizować i wyceniać spółki giełdowe – ebook
Paweł Pabianiak
Tematyka e-książki "PORADNIK ŚWIADOMEGO INWESTORA czyli jak analizować i wyceniać spółki giełdowe" obejmuje: przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg MSR (Międzynarodowych Standardów Rachunkowości), czyli najczęściej spotykanych w spółkach giełdowych, określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy spółki giełdowej, oraz przedstawienie uniwersalnych...Data dostępności:
Data publikacji: